tjoohooo

Godkväll i solen :) Har fått mig lite färg idag från Linas trädgård i Fristad... Även fast vi mådde illa halva dagen av värmen+pizzan vi åt så var det en underbar dag... När jag kom hem från Fristad vände årstiden.. En stuga bokades i Sälen över jul, kul och tänka på snön när det är sommar.. Ska bli jätte mysigt iaf, med mor, syster och hund :) Emelie ska allt få sig en omgång i backarna.. haha

Imorgon har jag världens stressigaste dag tror jag... Allt detta ska hinnas med:

- Prover på VC
- Stan för att hitta allt som jag inte har hemma till Öland
- Systemet
- Storhandla med Alex och Lina inför Öland
- Betala alla räkningar eftersom det är lön imorgon.. Summan var inget att hurra över.
- Till Farmor där min kusin, tjej och barn kommer, lillle William har jag inte träffat så det ska bli kul.
- Till Kristoffer och hämta pengar
- PACKA
- Bränna skiva till bilfärden och partyna i husvagnen :)

Kanske att man hinner med ett träningspass på Hedvigsborg.... eller inte.


Ser fram emot helgen, synd bara att jag missar swe-eng matchen. Har ju biljett :(
Men min helg består av bad, sol, mat dricka, party och sova. Också lite mat.. Sa jag förresten mat?!


Nu ska jag lägga mig och kolla på lite serier innan jag somnar.. det är så ljust ute att jag inte kan sova :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0