Midsomer

Glad Midsommar :)
Sitter just nu och planerar nästa helg hos Lina, som innebär en tripp till Öland fre-mån. Ska bli spännande eftersom vi ska släpa med oss husvagn. Men jag litar fullt på Lina :) Ska bli skönt med en helg full av dans, mat, dricka, minigolf, sol och bad.... MYS!
Annars är veckan full av skojheter. I morgon blir det jobb på Elton John på arenan, Måndag ska jag jobba som publikvärd på U21 EM i Halmstad.. Sen blir det en tripp till Ullared nån dag, ett sjukhusbesök och storhandling  med Ölandsgänget. Sen på Torsdag kanske det blir en sväng till sommartorsdag.

Nu ska jag hem snart och sova, somna halv 5 inatt så jag är la trött.

 Jag, Lina, Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0