Söndag

Söndag. Melodifestivalen igår får 5/5! faan det var längesen det var så bra. Petra har aldrig varit bättre, skratta så jag kissa ner mig nästan. Måns gick rätt vidare men tyckte att lili & sussie skulle ta de andra platsen. jaja
Idag vaknade jag 10 min innan matchen började, tur att jag inte skulle spela. Med en macka i handen gick jag ner till mossen och svettades ihjäl. Vi förlora med 2-1, men de spelade i en div högre så vi var fan bra!

Nu ska jag strax iväg och se den nya Wallander filmen på bio med mamma och syster, sen hem direkt till Inter - Milan matchen.. Beckham vs Zlatan.... Spännande!
Imorgon blir det jobb =) Kul att vara tillbaka, har ju inte jobbat här i borås sen 16 Januari.

Grattis till förlovningen Kusin =)


Have a nice day! xoxo

Kommentarer
Postat av: EMELIE

xoxo? serrri?:D

2009-02-15 @ 21:47:24
URL: http://emeliemlarsson.blogg.se/
Postat av: Christin

Tack så mycket :) kram kram

2009-02-19 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0