Helg

Jahaa.. trodde mello skulle vara bättre. Blev besviken över E.M.D. Deras kläder, käppar, hattar. jaha.. BWO? Ville inte ha en lugnt låt nu när dom hade en chans eftersom finalen går i Ryssland. De är störst i Ryssland. Mollys låt somna jag till. Velvet var bra men gick inte ens vidare. Rigo=Outkast. Maja gräddnos.. HAHAHAAHAAH. Micke hade en härlig låt. Sofia, varför i all världen sjunga på ett annat språk än sve/eng. Pinsamt. mellanakterna är pinsamma. Utan Petra Mede hade jag faan slutat kolla för längesen. jaja, en deltävling kvar, om inte den har nån bra så vinner mums mums (Måns)

Annars idag har jag varit ute i skogen med alvis, städat, kollat tv. som vanligt. I morgon har vi match mot hindås, har inte fortfarande inte spelat fotboll sen December, orka sjukdom. Ska börja jobba normalt på Måndag =) Sen hoppas jag det går fort efter 4:e inläggnigen på sjukhuset och biopsin, JAG VILL SPELA FOTBOLL!

Undra om vi får gå hem från jobbet igen nästa vecka. Hoppas såfall jag bara blir hemma 1 eller 2 veckor för då tar jag och syster en sista minuten =) Får ju Polenlönen på Onsdag med.. hoppas det blir mer än 30 000 igen, skulle sitta fint!

Nu ska jag youtuba, hej svejs


Kommentarer
Postat av: emelie

jasså gör vi det:D hehe

2009-02-22 @ 01:50:59
URL: http://emeliemlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0