bilengicksönderätasemlaeftertusensjukhusbesök dag!

vilken dag! orkar inte berätta den långa versionen utan tar den i punkter. HAHA

gick upp kl 7 för att bege mig till sjukan men först skjutsa syster till skolan.
i en korsning dog bilbatteriet så jag fick panik och alla billar tutade som idioter.
en bil stannar och hjälper mig dra igång bilen. jag åker med din till mammas jobb.
tar sen bussen upp till sjukan och kommer försent. beklagar mig.
tar prov, får behålla nålen så de slipper sticka om mig.
åker hem och sover.
tillbaka kl 1 och tar nya prover, måste behålla nålen tills i morn för jag ska tillbaka igen, så jag måste jobba med nåljäveln och bandage. kul.
åker hem, köper pizza för det är jag värd. köper semla också =)
kollat resa till nästa vecka, blir nog Egypten. =)
ligger i sängen och väntar på inter - man utd halv 9.

jaa det var min dag idag, fick även min lön, mycket godkänd =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0