jahaa

haha här var det livat!
Läget just nu är väl stabilt, har jobbat de senaste på H&M men nu är jag ledig nästa vecka för att i morgon läggas in på sjukan igen.. Denna gången hoppas jag att de gör alla rätt!
Får väl underhålla mig med alla filmer jag laddat ned (före 1:a April), och käka godis =) Det ska nog gå bra!!!!
Om 2 v åker vi på träningsläger till Halmstad och det ska bli så jävla kul! Bara umgås med det bästa laget i hela världen!

Nu ligger jag och tittar på Umeå som förlorar.. Kikar lite på "A view from the top" med Gwyneth Paltrow, och funderar på vad jag ska göra ikväll. För jag vill hitta på nått kul innan jag ska läggas in i morgon.. Funderar på vad som får mig att bli glad och får bara upp 3 ord. MAT.. Är det nått fel på mig? haha
Nu ligger jag här och funderar över vad jag ska äta. Tacos? tar så lång tid att göra. McD? tar slut så fort. Pizza? vill inte utöka mitt klippkort där, bor ju granne med dom. Kinamat? dyrt!! Orkar inte heller laga mat. Kanske bara slutar med en påse godis och en cola. Ja det får det bli! Klart slut!

Tank att mat kan göra en lycklig!

Kommentarer
Postat av: Alex

Du e la för goo =)

2009-04-08 @ 13:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0