Påsk

Nu var påsken över, inte för att man har firat den. Har spenderat dagarna ute i solen, vart med Ida i Lördagskväll och åt tills vi dog, vart med Kristoffer, varit i Örebro och jobbar på Elfsborf. Idag är sista lediga dagen, i morgon till tor jobbar jag 15-22, sen på Fredag bär det av till Halmstad för träningsläger =) Men får inte träna på 3 v så jag ska väl jogga med mina andra kompisar som har klippkort på sjukhuset =)

Idag har jag bara legat inne, har haft så fasansfullt ont där dom gjorde biopsin.. Knappt kunnat gå. Vill så gärna gå ner till träningen och kolla nu men jag pallar inte.. Kommer väl inte klara den biten ner och hem utan att kollapsa.. Hoppas bara det går bra på jobbet i morgon, som tur är ska jag bara plasta.

Nu de senaste timmarna har jag suttit och kollat och skissat lite exemplar på en ny tatuering. Är nästan säker på vad jag vill ha, men det står mellan 2 st. Får se hur det slutar med den idéen. Fick ju inte direkt MVG i bild, hahaha....
Jaja, nu ska jag fortsätta spåna vidare, kämpa med att andas och bara vara glad =)



  Stenbocken                                    Minne från Usa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0