Planering

Godkväll.. Var en lugn dag på jobbet. Jag, Lina och Rickard stog i ett hörn mobbade längst bort och jobba, så vi hade inte så många att prata med förutom varandra.. med det var kul!
Har även lagt planerna på en resa med syster på hyllan, och jag vet att hon blev sur, men det kommer fler gånger.. Istället ska jag och Lina ta upp våra planer som vi hade från första början, att boka en resa till österrike eller frankrike och en skidtripp. Funderade på hemsedal, men va fan man vill ju utomlands.. Ingen av oss är proffs på skidor så då kan man luta sig mot varandra.. haha Sen after ski varje kväll! Perfekt!
Nu återstår bara att se om man blir beviljad ledigheten! Isfaåll är jag ledig från 19:e dec till 5 jan, genom att bara tagit 3 semesterdagar! LYX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0