Helt slut

Vilken dag! Är helt slut. Gick upp vid 8 och skjutsade sarah och sandra till centralen, det var den roligaste bilfärden nånsin, tillsammans med rök lukten, hahaha. När jag kom hem la jag mig och kollade på Batman, men somna direkt. Vakna inte förräns vid 1, då gick jag och Alvar till mormor, sen hämta jag mamma på jobbet, och nu har jag precis bakat till jobbet i morgon. Chokladmuffins! mums

Nu är jag helt slut, Ska dusha snart och sen iväg till kransmossen och kolla på mitt lag. Vi möter Alexandras Borgstena, och vi ska VINNA! Blir pinsamt på jobbet annars. Kommer hosta över hela planen..
Sen blir det en lugn kväll framför Idol och Heroes, ska ju upp kl 5 i morgon.. Ushh Men sen är det heelg. Och då ska det bowlas med jobbet, jippi. Får se om jag orkar utgång.

Ikväll sitter Sarah och Sandra i globen och kollar på Coldplay, AVIS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0