Helg

Äntligen heelg =) Trodde jag skulle dö av migrän idag igen, har fan haft det hela veckan.. Men det blev bättre efter en stund när jag druckit lite Cola och ätit en snickers... :)
Efter jobbet åkte jag och Sandra till choice i Fristad, det blev denna Svea mössan på bilden.. Jätte fin! Vi hittade en fin tunika också, men den var lite bortom våra penga gränser.... Sen blev det en långpromenad med hunden där jag även gick lite vilse i skogen, fick vända när man inte kunde ta sig över p.g.a översvämning i skogen, men vi hitta tillslut ut.
Ikväll blir det lugnt, titta lite på tv och äta god mat.. I mrorgon ska jag upp någorlunda tidigt och måla små barn i ansiktet.. de bli nöjda för vad som helst.. Mellan 10-14:00 på kransmossen är det Mariedalsdagen, och då är det olika aktiviteter.. Alex på jobbet ska b.la låta barnen rida.. =)

Sen på kvällen blir det fest - hos mig! Rackaroouu. . .. . ....................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0