Fullspäckad helg!

Helg =) Jobbet gick bra, hostade en del, rösten försvann, men pengar. När jag kom hem sov jag i tre timmar, sen åt jag mat. Ska snart iväg och hämta sarah och sandra på stationen efter en tripp till sthlm....  Faan va trött ja skulle varit..
I morn ska jag kolla på  våran match kl 12, sen slappa lite för att sen bege mig till Malin med Lina och käka pizza innan bowlingen med jobbet. Mellan 7-9 ska jag vistas i en grupp med folk jag inte känner, ska bli en intressant kväll. Sen ska jag titta in på våran lagfest på bergsbo hos Emelie S, sen kanske det bli utgång.. maybe baby.. Nee nu ska jag jag sätta mig i LKO och bege mig ut i mörkret.. Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0