förkylning

Alla vet hur det är att vara förkyld/influensa Man blir som barn på nytt och ligger i fosterställning och klagar.. Inget annat kan vara värre just då, men de finns de gångerna när man har andra åkommor samtidigt som man är förkyld, som i mitt fall. Jag har ont i hela jävla magen, kan inte lokalisera smärtan, ont gör det när jag kissar me, och jag kan bara tänka på en sak.. Låt mig BARA vara förkyld, så ont har jag att jah hellre föredrar att ligga som ett barn och grina när snoret rinner än att ha den pina jag har nu i magen/buken/sidan.

Ville bara klaga lite medans jag kunde andas, nu är snoret tillbaka och jag funderar på att hälla en stor kastrull varmvatten över mig, har redan dushat 5 ggr idag.. Värme är det bästa!

Hoppas alla anda mår lika dåligt som jag, bläääääääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0