Mkt på gång

En härlig dag =) sov till 11, fast var ändå trött efteråt, nu med. Mötte senare Matilda i stan för att äta thai, sen tog vi bussen till mig för att bege oss till åhaga och sätta upp stolar till ulf lundells konsert i morgon.. det gick bra, men faaaaaan va pet noga det skulle vara, helt rakt.. kom därifrån vid halv 8, då skjutsade jag Emelie till en kompis, sen myste ja och mamma med en nyrakad alvar framför Idol.. Robin från svenljunga sög, och anna var bäst! det var denna dagen, nu ska jag iväg och hämta Emelie på Byttorp igen.. Sen ligga i sängen och kolla på min nyinköpta Tome Out 3 =) Väntar även på att HSM 3 ska laddas klart!

I morgon blir det hårfärgning, sen antingen titta på dalsjöfors eller swe-por.. Sen blir det mys med Lina och ev utgång! Orkar egentligen inte gå ut, men med rätt sällskap blir det alltid kul!

Nu ska jag kila... ha en bra helg, det ska jag ha!!

JB - Lovebug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0