Helg

Idag Fredag tog jag ledigt, det behövdes.. gick upp vid 9 och har hunnit med lite saker b.la sett på SATC filmen som jag beställt hem =) Sen blev det lite filmer som ja laddat ned, The Happening, var svin bra!! SE DEN!
Sen lite på Family Guy, och Prison Break, as bra!

Snart börjar Idol där temat är Abba låtar =) Ska bli kul att se vilka som förstörs.... I morgon ska jag till staden och inhandla mig en vinterjacka, fick ju lön idag =) Men den spenderades också på två julklappar faktiskt.. En till mamma, och varsin till San och Sass : ) Bara 2 månader kvar nu, jul och Sälen.... !


Ha en bra helg, det ska jag ha för i morgon ska ja se Björn Gustafsson!!!! <3


Kommentarer
Postat av: emelie

bjooooooooooooooooooooooooooooooooorniz

2008-10-25 @ 11:02:01
URL: http://emeliemlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0