Helg

Gårdagen var bra! Försökte lägga upp bilder på Facebook men det gick fan inte, så jag lägger några här istället. Vi var först och åt på Hard rock café där jag åt en äcklig nacho tallrik som bestod av 90 % chips och 10 % annat, och 0 % köttfärs. men men.. När vi kom hem vid midnatt däcka jag i säng för jag hade jobbat hela dagen, och sov i hela 12 timmar.. det var skönt!

Idag har jag varit hurtig, när ja vakna gick jag en promenad med Wj, det var varmt, sen kallt, sen regnigt. När ja kom hem städa jag hela mitt rum, sen blev det en paus då ja gick till Wj och kolla elfsborg-helsingborg. Och som vanligt hatade vi  Bella. Sen fortsatta jag städa när ja kom hem och nu sitter jag här och luktar på mamma som har smörjat in sig med en jordgubbskräm som luktar i hela huset.. Det blir en fullspäckad kväll med stjärnor på is, sing-a-long med alex schulman som ska mima, haha. Svensson svensson och extra extra självklart!

I morgon söndag blir det släktmiddag då min faster kommer på besök, annars inget spec.
Just det, nu är resan bokad. det blir nyårsfirande i Sälen med Lina och kanske Bea. En vecka full med skidåkning, after ski, scooterfärd och en och annnan vurpa.. Längtar =)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0