tråk

Nu är ja människa igen.. Vaknade kvart i 1 idag. Missa tyvärr finalen på Mik Cup igår. Slutade ju 9 på morgonen och skulle bara hem och lämna bilen, sen tillbaka. Men så långt kom jag inte. Somnade vid 11 på morgonen och vakna vi 3, sen somna om och vakna vid halv 6. sen var ja uppe till 11 och somna och vakna kvart i 1. Men ja är fortfarande trött.. Måste fortsätta med dom där promenaderna så man blir pigg, men min kära skolkande syster måste evisas med att vara hemma.. Jag vill vara SJÄLV!

Nästa helg är också fullspäckad. På Lördag blir det ledarutbildning hela dagen i Mik-stugan. Sen ev utgång med Matilda på kvällen. Söndag är det fotbollsavslutning på Åhaga =) Sen helgen därpå spelar vi knallen cup, sen helgen därpå är det jobbfest på grand sem är det december och bara 1 månad kvar tills fjällen =)

Kommentarer
Postat av: ida

25 dagar kvar..sen landar jag. Ja kommer komma hem den 8e istället för 20e. Mormor dog förra veckan, så dem har skjutit fram begravningen till december, så jag ska kunna vara med utan att slippa åka tillbaka hit efteråt, eller messa upp för mycket för min hostfamily o missa för många dagar.

Ses snart..jag längtar. Spänn öronen för något roligt borås skvaller tills dess, var länge sen.

Pussar Ida

2008-11-12 @ 07:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0